خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

طرح توجیهی احداث هتل


 
قيمت 30000ريال

طرح توجیهی احداث هتل
مقدمه:
شهر اردبيل مركز شهرستان اردبيل و استان اردبيل با جمعيتي بالغ بر 450 هزار نفر در شمال كشور ايران واقع مي باشد. منطقه اي سردسير و ييلاقي سرسبز كه در دامنه هاي كوه پر ابهت بلان واقع گرديده است. طبيعت بي نظير اين منطقه از ديرباز مورد علاقه جهانگردان و ايرانيان ساير نقاط كشورمان بوده و مي باشد كه شايد وجود آبهاي معدني اين خطه عامل مهمي در جذب گردشگر و جهانگرد بوده است اما بي ترديد در سالهاي اخير راههاي ارتباطي اين شهر با ساير نقاط استان و شهرهاي خارج از استان كه از رشد و توسعه خوبي برخوردار بوده نيز عامل مهمي در جذب گردشگري و جهانگرد مي باشد.
از طرف ديگر وجود سمينارها و جلسات اداري در شهر اردبيل به دليل آب و هواي مطلوب سالانه عده زيادي را دعوت به اقامت در اين شهر مي نمايد.
به نقل از سازمان ايرانگردي و جهانگردي سالانه حدود سه ميليون نفر از اردبيل و آبهاي معدني ديدن مي نمايند كه هر ساله علاوه بر اينكه به تعداد بازديد كنندگان افزوده مي شود نيازهاي بازديدكنندگان نيز بيشتر و بيشتر مي‌شود و خواستار خدمات رساني سطح بالاتري مي شوند، چرا كه علاوه بر اينكه سطح رفاه عمومي جهان در حال افزايش است رفاه در كشورمان ايران خوشبختانه بالا مي رود.
با توجه به موارد بالا بر آن شديم تا در حدود و اندازه توانمان و ياري خدا و در نظر گرفتن اعتبار از طرف بانكهاي عامل استان يك هتل 63 اتاقه سه ستاره در غالب شركت تعاوني 444 در شهر اردبيل در چندين فاز تأسيس نمائيم تا اينكه بتوانيم گوشه اي از نيازهاي اساسي و زيربنائي استان را ترميم نموده كيفيت مهمانداري را بالا برده و باعث تشويق جهت اقامت بيشتر مهمانان شده اشتغال ايجاد كرده، ارزش افزوده ايجاد نمائيم و در مجموع باعث افزايش درآمد خودمان شويم.

فهرست مطالب:
مقدمه     
بررسي اقتصادي     
چكيده طرح     
مشخصات فني هتل     
برآورد هزينه ها و سرمايه گذاري     
برآورد هزينه ساختمان و زمين     
برآورد هزينه هاي تأسيساتي و تجهيزاتي و زيربنائي     
هزينه هاي قبل از بهره برداري     
برآورد هزينه هاي جاري     
برآورد هزينه حقوق و دستمزد پرسنل     
هزينه هاي سوخت آب و برق و تلفن     
هزينه هاي تعمير و نگهداري و استهلاك     
هزينه هاي پيش بيني نشده     
خدمات بيمه     
جمع هزينه هاي جاري     
سرمايه در گردش     
محاسبه بازپرداخت تسهيلات بانكي     
محاسبه درآمدهاي هتل     
محاسبه تراز هزينه ها و درآمدها
ضمیمه: فرمهای درخواست تسهيلات اعتباري

فرمت فایل دانلودی:
.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:38 کیلوبایت

 پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  پرداخت و دریافت فایل
قيمت : 30000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت