خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغات


 
قيمت 30000ريال

طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغات
توصیف پروژه:
گروه موسسه تبلیغاتی رومینا قصد دارد شرکتی را راه اندازی می کند که مشتریان زیادی داشته باشد وهمچنین سود مناسب وبرای گروه ما رضایت مشتریان ازمحصولات و خدمات ما بسیارمهم و ارزشمند است .نوع کار این موسسه خدماتی و بازار محوراست زیرا ما دراین موسسه به نیازهای جامعه توجه می کنیم و درمورد آن بررسی کرده و ارائه خدمت می دهیم. در این راه ما باید از تبلیغات موجود در رسانه و اینترنت و بروشورهای داخل شهر نمونه وایده  بیابیم ما از علایق سایر افراد (مشتریان) بهره برده ومورد استفاده قرار می دهیم و همچنین به کسب و کارهایی مانند این که هم اکنون وجود دارد توجه لازم را داریم. موسسه رومینا  از 4 شریک تشکیل شده که هریک مسئولیت و وظیفه خاصی دارند.
همانطور که می دانید نام موسسه ما رومینا است ودلایل  ما برای انتخاب این اسم از این قرار است: اولاً که این نام جدید و تازه است ،ثانیا ً باعث جلب توجه مشتری می شود.
ما با مشورت باهم تصمیم به باز کردن حساب پس انداز دربانک ملی گرفتیم واین کار را عملی کردیم تا سود وبهره موسسه را در آن جمع آوری کنیم ، سرمایه ما برای تاسیس این موسسه  90.000.000 ریال است که پنج میلیون  آن وامی است که به افراد فنی از طریق بانک ها داده می شود وچهار میلیون دیگر آن هریک از افراد گروه نفری یک میلیون از پس انداز شخصی و قرض از فایل وخانواده بدست آورده اند.
همچنین محل کار خود را هم تعیین کردیم و چهار راه عبدالمطلب را برای تاسیس موسسه خود برگزیدیم که برای انتخاب محل دلایلی داریم: ....

فهرست مطالب:
برآورد تجهیزات
بازاریابی
برآورد نیروی انسانی
اخذ مجوز
در خواست نام شرکت نام شرکت با مضمون
توصیف پروژه
امکان سنجی
میزان ارتباط موضوع با رشته تحصیلی
میزان اشتغال زایی طرح در جامعه
میزان مفید بودن طرح در جامعه
گزارش بازدید
موسسه تبلیغاتی  آیدا
جذب سرمایه

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:40 کیلوبایت

   پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  پرداخت و دریافت فایل
قيمت : 30000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت